HEJ!

Alltså wow. Nu är det nästan 1,5 år sedan jag skrev i den här bloggen. Hur sjukt?! Ska jag vara helt ärlig så får jag ångest av denna blogg, samtidigt som jag bara älskar att se tillbaka på gamla roliga och pinsamma inlägg. Ångesten är pga min otroliga ambition och min pondus som jag hade år 2015-2016. Helvete vilken kvinna! Jag saknar henne. Och jag får ångest när jag tänker på hur sjukt långt jag hade kommit. Och att jag nu är tillbaka på ruta 1 igen. Efter all den tiden. Men inte är det värt att hänga läpp för det. Nej, det gör väl ingen nytta. Det är bara att försöka hitta tillbaka och komma in i gamla rutiner igen. För helt ärligt så älskar jag att träna. Gymma, simma, springa. Behöver bara få in det som rutin i mitt liv igen.
Men jag kommer INTE att göra samma misstag denna gång som jag har gjort ca 5 gånger senaste 3 åren. Jag kommer inte lova mig själv att köra 100% LCHF igen, utan fusk eller att jag ska gå ner si och så mycket i vikt på en viss tid. NEJ. Jag har bara gjort mig själv besviken om jag har trillat dit igen. Tanken är såklart att komma tillbaka men jag ska försöka att inte vara lika hård mot mig själv denna gång.

Annars då? Ja alltså helt ärligt så har mitt liv varit så otroligt turbulent senaste åren. Jag var i en otroligt destruktiv relation. Jag blev behandlad väldigt illa. Både fysiskt och psykiskt. Jag tappade bort mig själv. Tappade fotfästet. Tappade min livsglädje, den som ALLTID har funnits där. Fan va dåligt jag har mått. Usch, vågar knappt tänka tillbaka på den tiden. Självklart har man fortf upp och nedgångar. Ibland är det svårare att tackla och hantera men det går inte ens att jämföra med förut. Jag är lycklig och glad och jag har hittat livsgnistan igen. 

Ingen har väl undgått att jag även gått och totalt nerkärat mig i en kille. Jimmy heter han. Han är 31 år, 32 om ca 3 veckor. Våra vägar möttes första gången för ca 7 år sedan. Utan att ha haft kontakt på flera år så möttes våra vägar igen och PANG. Nu är vi gifta och jag är gravid! 
Haha nej, skämt å sido. Men nu står vi här lyckliga och kära som bara den. Det kunde verkligen inte kännas mer rätt. Denna kille har visat mig hur en kvinna ska behandlas, hur kärlek ska kännas på riktigt. Jag är så innerligt tacksam för denna man. Och jag är nog den mest "cheesy" människan på jorden med alla mina tusen inlägg men det skiter jag fullkomligt i 😂 

Jobbet går superbra! Får se om det är dags att se mig om inom snar framtid dock. Har varit på samma ställe i 6 år nu. Så antingen blir det plugg eller byte av arbetsplats skulle jag tro. Vi får se. Det blir bra hur det än blir! 

Här kommer jag iallafall uppdatera när jag har lust och tid. Kommer inte heller lova att blogga flitigt denna gång då jag inte kunnat hålla det löftet fullt ut heller. Men jag kanske kommer in i denna rutin igen och börjar älska att blogga, precis som jag gjorde förut.
Jag älskar ju att skriva, vilket ni kanske förstår eftersom mitt första inlägg på 1,5 år blir till en hel bok 😂🤦‍♀️ 

Nu ska jag bada klart (ja, självklart ligger jag i badet), sen ska jag hem till syrran och käka middag.

HA DET BÄST SÅLÄNGE!

PUSS & KRAM! / Ely (haha)