Tack Järfälla Kommun!

Jag var och hämtade ut ett paket från posten idag. 
Alla som arbetar i Järfälla Kommun fick en gåva i julklapp. Man fick välja mellan massvis med saker. Grillpanna, smycken, bestick, hamburgepress, hörlurar, högtalare m.m.
Jag valde en necessär. Låter kanske astråkigt, iknow. Men jag har xantal necessärer fyllda med smink. Men inte den perfekta necessären att ta med utomlands eller vart man än reser. En sådan som man kan hänga upp i en krok ni vet? Och nu tänkte jag att vi är 2 som kommer packa tillsammans så jag ville ha mig en redig.

Blev glatt överraskad när jag öppnade den måste jag säga och jag ångrar inte valet av julklappen för 5 öre. Tack Järfälla Kommun! ✌ I år lyckades ni! 
Hade velat haft den något mer feminin, men man kan inte få allt här i världen.

Denna får iallafall följa med i slutet på februari när vi ska på dop för underbara Mattheo (Nadjas son), och även i sommar när vi drar utomlands! 😍