Underbara helg!

Ååååh vad jag älskar helger! Blir ÄNNU gladare och lyckligare samt ännu kärare i Jimmy, haha!
Denna morgon har vi hunnit med både mys, dans och galenskaper!
Frågade nyss Jimmy om han också blir lite extra kär på helgerna och svaret blev ja. Anledningen var att man har roligare på helgen. Haha! Men det är ju ändå sant. Blir extra kär också för att man piffar till sig lite. På vardagarna strosar man ju runt i mysbyxor hela tiden. Jaja, nog om det. Kort och gott så ÄLSKAR jag helger! 🙏💥

Igår blev det storshopping. Visar i ett inlägg lite senare vad vi fick med oss hem! Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att dra till Kallhäll och möta upp Micke och Jennifer. Lite senare kom Frippe också. Supertrevligt! Prat och öl i massor. Senare drog jag, Frippe och Jimmy vidare till Jakan där vi hamnade på både matadoren och Allstar. Jag sjöng även karaoke på matadoren, hehe. Vissa gånger är jag nöjd med min insats och vissa gånger kanske man skulle tagit ett par vattenglas emellan! :p Men igår gick det rätt bra iaf. Min paradlåt som jag alltid sjunger är James Bay - Let it go!
Sen blev det träffen och sen hem.
Är glad att jag har inställningen just nu. När det kommer till kost. För även om jag var lite på lyset så beställde jag hamburgare UTAN bröd. You go girl!! 

Nu ska jag fortsätta terrorisera min pojkvän med all min kärlek och knäpphet. Alltså tro mig. Vi kan vara så jäkla sjuka och konstiga ihop. Det är sååå många gånger vi har stannat upp och ba "Tänk om någon hade sett oss nu!" Vi skulle fan bli bra Youtubers. Nej nu spinner jag iväg här, haha! Vi hörs senare gott folk! 


PUSS PÅ ER! 





Hahah! Bad han vara seriös på en bild. Han tog det steget längre 😂


Bromma kebab! Tummen upp!