Vilken grym jävla helg!

Vilken otroligt grym helg!
På riktigt. Vill aldrig att den ska ta slut! Blir typ halvt deprimerad bara jag tänker på det.
I lördags bjöd vi hem min käre bror och Eric på middag. Det blev entrecote, potatis och fetaostsallad. Fick till allas kött perfekt. Medium-rare, blodig och medium och allas kött blev perfekt. Inte för att skryta men jag är en jäkel på att steka kött. Även såser brukar jag få till.
Sen kom iaf mamma, pappa och Frippe förbi också. Vi körde lite ölspel, pratade och sjöng fram tills de sista gick vid 02 tiden ungefär. Men jag och Jimmy satt uppe och fortsatte prata och lyssna på musik tills 04. Hehe..

Idag åkte jag Jennie och hennes underbara dotter iväg och handlade på Dollar Store samt mat på Ica Maxi. Sen åkte vi hem och jag och Jimmy fixade maten. Tacos blev det! 😍 Sen blev det prat och massvis med bus. Stella älskade missen och ville konstant titta, klappa och mata. Efter några timmar drog tjejorna hem. Någon timme senare började jag och Jimmy åka mot Norrtälje för att hämta en säng som vi skulle få av hans käre mamma. 
Det blev mat, snack och fika (inget fika för min del). Innan vi behövde åka hemåt igen.
Nu sitter vi i bilen och ska svänga förbi Mos en sväng. Uppdaterar kanske senare om jag orkar. Det är lite mycket nu. Haha.

Hoppas eran helg har varit grym! 

PUSS! ♡