Halvår, matfantast, hårklippning

I torsdags firade jag ett halvår tillsammans med mannen i mitt liv. Killen som står ut med mina galenheter, min stormiga personlighet och mina dampbeteenden. Men jag är inte bara jobbig vill jag lova. Jag är även en mycket omtänksam, gullig och rolig flickvän. Det ska man inte sticka under stolen med ;) haha! 
Fick en otroligt god middag lagad och serverad. Torsdagslyx.
Tack igen. Älskar dig älsklingsjävel. Min JimmÖ 😘 (Vet att du är en trogen läsare 😏)

Vi tog några öl med min bror och syster sen kramades vi hejdå och åkte till Gamla stan och åt på restaurang :) Efter det åkte vi hem. Skönt att ha en helg på hemmaplan. Det har varit mycket resande senaste tiden. 
Men som man säger "borta bra men hemma bäst"!
Igår efter jobbet klippte jag mig. Är nöjd med resultatet och det känns så fräscht! 
Jag har väldigt tjockt hår så det var skönt att även tunna ut det. 
Idag blir det att lägga i blonda slingor också. Resultat kommer senare! 


PUSS PÅ ER FINASTE!