Fan ta dig, corona!

Jag ska knåpa lite till på videon från igår och lägga ut den på nytt.

Godmorgon förresten! Eller ja. God vette katten.

Har vaknat inatt och imorse av hosta. Har ont i huvet och är fortf lite småsnorig. Detta vägrar ju ge med sig!!!???
Trodde verkligen i helgen att jag skulle bli 100% frisk. Men ack så fel man kan ha. 
Hatar verkligen Corona så sjukt mycket!!! Av HELA mitt hjärta! 
Men dumt av mig att klaga. Det finns dom människor som ligger i respirator, har förlorat sitt eget liv eller någon näras. Så jag ska inte klaga.
Önskar bara för allas skull att den här skiten inte fanns. Vill spola tillbaka tiden. Vill se folk njuta av våren tsm utan rädsla för att bli sjuka! Vill se glada inlägg på Facebook om roliga aktiviteter, firanden, parkhäng i solen och resor. Vill se annat än det här. 
Och jag vill tillbaka till jobbet. Till mina älskade barn och kära kollegor 😩😔

#fuckcorona