Sjuk, inte bara i huvudet då alltså.

Sitter i duschen. Ja, jag sitter i duschen, med kranen på. Saknar att ha badkar. 
Jag är sjuk, förjävla lack. Orkar inte vara sjuk mer. Vill vara på jobbet och vill vara frisk mer än 1-2 månader i streck. 
Fick ju svar från doktorn någon gång i november att jag hade stor brist på D-vitamin. Har slavat med tabletterna sen vi flyttade hit. Varit så mycket annat så det har bara totalt glömts bort. Dumt. Så ja. Nu ska jag fan sätta en påminnelse om dom där jävla tabletterna varenda dag.

Annars då? Vi har fixat massa i lägenheten. Men vi har en del kvar. Tusen klädesplagg som ska tvättas, lite mer saker som ska packas upp och så måste vi köpa tavlor till väggarna.
Ungefär det.

Vi hoppas fortf att husköpet går i lås. Vi väntar med andakt.

Har väl inte mycket mer att tillägga för stunden, mår inte sådär jättebra som sagt. Förlåt för ett astråkigt blogginlägg, nu när ni har väntat sålänge (hehe). Jag ska bättra mig!

Bloggar mer imorgon, om jag orkar. #hatarattvarasjuk

Ha en trevlig kväll! 

PUSS!