Trumvirvel!

OJ VA NI HAR LÄNGTAT! ERKÄNN?

Förlåt alla fina underbara söta rara för att det dröjt så länge innan jag har uppdaterat bloggen. TROTS att jag lovat hit o dit. SKÄMS på mig!

Vaknat upp lite halvtrött, halvfull, halvbakis, pigg och glad. En salig blandning! 
Igår hängde jag med Karin och Jennifer. Vi tog ett glas på Bolinders krog och drog sen till Jennifer och Micke. Senare kom Tessi, Julia, Oliwia och Rasmus. Och senare dök även Jimmy upp. Vi kom hem vid halv 3 tiden ungefär. Lyckad kväll och kul att träffa alla 😊🙏



Veckan har bestått av jobb, trötthet, trötthet, städning, matlagning, jobb, trötthet, film, trötthet. Ja typ så. 

Den roliga nyheten som jag ville dela med mig av är........... *trumvirvel* 

BOSTADSLÅNET GICK IGENOM OCH VI KOMMER SNART VARA HUSÄGARE!!! 

Vårat alldeles egna landställe. Ett stort feting hus 100 meter från sjön med en fet jävla tomt. FÖRSTÅR NI ENS?! Jag tror knappt att jag själv gör det. När vi har skrivit på kontraktet och har nycklarna i handen så kommer det väl bli mer verkligt. Men iallafall. SÅ roligt :D 
Mäklaren var förbi förra helgen, när vi var i Dalarna. Bostaden behövde bli värderad till minst 300.000 för att lånet skulle gå igenom. Den blev värderad till 380.000 kr och den skulle lätt gå för minst 450.000 kr ute på marknaden, med mäklarens egna ord.
Så förstår ni vilken jävla möjlighet vi har fått?! Sjukt tacksam är jag!
Mäklaren berömde även huset, både invändigt och utvändigt. Han tyckte det var en mycket vacker byggnad och att många olika detaljer på insidan var både fint och fräckt.
Självklart är det mycket jobb vi har framför oss men oj vad jag ser fram emot detta!
Halleluja!



100 meter ifrån huset har vi denna vy. #comeon

Men hörrni, nu ska jag upp och laga fläskkotletter med potatis och sås. Vi kom ju överens om att börja äta lite mer fläskkött och köttbullar, prinskorv etc. Så det gör vi nu. Men en 2 kilos oxfilé fick ändå följa med hem i torsdags. Hehehhe..
Efter mat är det städ och fix för familjen kommer över vid 15 tiden för att ha lite elitloppsfirande! Man kan ju tyvärr inte vara på Solvalla men då får man göra det bästa av situationen helt enkelt! 

PUSS!