Ha inte dåligt samvete, Elise

Hej allihopa!

Som jag skrev igår så kände jag mig inte helt hundra. Och imorse kändes det lite halvt som en ångvält kört över mig, typ. Hängig, snorig och dåsig i huvet.
Så idag och imorgon blir jag hemma till att börja med sen hoppas jag att vara tillbaka så snabbt som möjligt. Inte kul att bara ligga hemma.
Och jag som är lite som jag är har ju sjukt svårt att koppla av. Har fortfarande inte lyckats somna om sen jag vaknade vid 6 tiden imorse.. Så jag ska verkligen försöka somna om nu snart. För jag vet att jag behöver vila och sömn.
Ska även försöka att inte ha dåligt samvete för att jag inte är på jobbet. Utan istället tänka att man inte kan ro för när man blir sjuk och att man måste lyssna på sin kropp.

Nu ska jag iallafall försöka sova en liten stund, men vi hörs säkert lite senare! PUSS!

Apropå absolut ingenting så har ni här en bild på min fina lerflicka som jag gjorde förrförra veckan. 
Visst ser den nästan lite creepy ut? Den blir mer creepy ju längre man tittar. Haha!