Sjukstuga = Update x100!

Alltså BAJS på detta. Är hemma sen igår och har sjukstuga.
Har sprungit på toaletten säkert 30 gånger sedan onsdagskväll. Inte fått behålla någonting alls.
Det började för Jimmy i tisdags men inte så farligt så han har kunnat jobba som vanligt.
Värre blev det för mig. 
Så jag har varit hemma sen igår. Och jag såg SÅ mycket fram emot igår och idag på jobbet. Förberedelser för halloween och sedan halloweenfirande idag. Jag älskar sånt!

Det känns iaf bättre nu men är inte helt bra. Vi skulle egentligen åka till Dalarna idag. Vi ska rensa massvis bland böckerna samt börja måla litegrann.

Vi ska även ta dit den gamla sängen hemifrån oss i Spånga, då vi köpte ny i måndags. Vi köpte den av ett trevligt ungt par från Ekerö. I superbra skick. En Lectus med fjärrkontroll samt en Wellpur madrass från himmelriket. Sover som en prinsessa nu kan jag säga! Vi båda är MER än nöjda!

Ja men iaf, vi har en hel del att fixa i huset. Idag kommer vi inte kunna åka iaf. Men fortsätter det gå åt rätt håll så kommer vi iaf iväg tidigt imorgonbitti 😊 Hoppas hoppas! 
Då kanske ni äntligen kan börja få lite update från insidan av huset också.

Här kommer lite bilder från förra helgen. Mamma, pappa och Hjalle var också med upp. Samt så kom Jimmys mamma plus man dit. Så vi hade det så bra. Min kusin Ante och hans tjej Linn kom förbi och kollade in huset på lördagen också.
Vi hängde där en hel del på lördagen. Åt den första måltiden i huset också :) Rensade och eldade massvis och sedan på kvällen gick vi upp till mamma och pappa och fortsatte kvällen där ända in på småtimmarna. 




Min andra halva ♡ Har jag nämnt tidigare att jag älskar honom? Hehe.....


Efter jobb och sängköp i måndags så stannade vi i Bromma och åt på en supermysig Kinarestaurang. Det är något speciellt med vardagslyx ändå!

Sen invigde vi sängen med att ha megafilmkväll! 

Det var allt för mig för denna gång. Vi kanske hörs senare idag, annars hörs vi under helgen. PUSS!